Роботи по заміні кульового кола на роторному екскаваторі

Історично важлива подія на Покровському гірничо-збагачувального комбінаті – пройшли масштабні роботи по заміні кульового кола на роторному екскаваторі.

 

 

Представники комбінату ніколи самостійно не здійснювали подібних операцій. Тому для правильного і якісного виконання робіт, до них залучили технічних фахівців компанії «Технофорс» і німецькі - «TAKRAF» і «FAM».

 

 

 

Початок робіт по встановленню нового кульового кола було покладено 19-го червня, коли до стартових робіт приступили фахівці «TAKRAF». Представники фірми розповіли, що їх роторний екскаватор був проведений ще в далеких 70-х роках минулого століття, тобто, цій машині більше 40 років! Кульове коло сюди було встановлено дещо пізніше, але вже зараз його знос очевидний і цей факт підтверджує головний механік Покровського гірничо-збагачувального комбінату.

 

- Кульове коло - це підшипник обертання роторного екскаватора, який пов'язує його верхню і нижню частину. Останнім часом, за словами працівників кар'єра, за рахунок значного зносу кульового кола відчувалося розгойдування конструкцій екскаватора, що призводило до зниження її продуктивності, тому єдиним правильним рішенням стало заміна цього підшипника. Фахівці «TAKRAF» виробляють зважування конструкцій роторного екскаватора, за допомогою спеціальних манометрів вимірюють тиск в домкратах, розподіл навантаження і визначення центру ваги, що допомагає знайти потрібний баланс, який необхідний для правильної установки нового кульового кола.

 

 

Для визначення центра ваги верхню будову роторного екскаватора вагою в 1600 тонн було піднято гідравлічними домкратами виробництва «Технофорс» на 30 мм. Операція пройшла дуже успішно, завдяки злагодженим діям підрядників, а також працівників Ремонтно-механічного цеху на чолі з його начальником і під керівництвом Північного кар'єра.

 

 

Початковий процес підготовки обладнання до демонтажу кульового кола проконтролював Голова правління Сергій Шуваєв, він поспілкувався з представниками підрядних організацій, зазначив неперевершену якість і надійність гідравлічного обладнання «Технофорс» при виконанні таких робіт і побажав усім учасникам цієї історичної події успіхів в такій важливій справі.

 

 

За словами голови правління, ремонтним бригадам РМЦ і безпосередньо працівникам Північного кар'єра вдалося зробити неймовірне - провести складні, незнайомі їм, технічні операції всього за 16 календарних днів замість запланованих 24-х. У цьому процесі були задіяні практично всі бригади ділянки зовнішнього ремонту РМЦ, яких контролювали технічні фахівці компанії «Технофорс» і німецькі - «TAKRAF» і «FAM».

 

За надані фото дякуємо УкрФА (Українську Асоціацію виробників феросплавів).